کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316295 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه اولین ضدویروس سازگار با Windows 8

http://itna.ir/images/docs/000021/n00021438-b.jpgشرکت امنیتی Panda Security همزمان با انتشار نسخه آزمایشی Windows 8، جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت، از تولید نخستین نرم‌افزار امنیتی و برنامه ضدویروس سازگار با این سیستم عامل خبر داد.

به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازایتنا؛ کاربرانی که نسخه آزمایشی Windows 8 را نصب کرده باشند می‌توانند تا زمان انتشار نسخه رسمی این سیستم عامل در اواخر سال ۲۰۱۲، نسخه جدید برنامه Panda Antivirus Pro 2012 را نیز به صورت کاملاً رایگان نصب و از تجهیزات و اطلاعات رایانه‌ای خود محافظت کنند؛ هر چند که نگارش جدید این نرم‌افزار امنیتی با سیستم عامل‌های قبلی شرکت مایکروسافت یعنی Windows 7 و Windows XP نیز سازگار می‌باشد.

در همین رابطه آنریک آگولیرا، یکی از مدیران ارشد شرکت امنیتی پاندا، می‌گوید که برنامه‌های ضدویروس یک نیاز حیاتی و ضروری برای کاربران رایانه و اینترنت در سال ۲۰۱۲ به حساب می‌آیند.
سالی که در آن روزانه با انتشار ۷۳ هزار گونه کاملاً جدید از بدافزارها و کدهای مخرب رایانه‌ای مواجه هستیم. بنابر این تصور این که کاربران، حتی نسخه آزمایشی Windows 8 را بدون یک برنامه ضدویروس در رایانه خود نصب کنند اندکی دشوار و غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

«درست به همین دلیل ما برنامه ضدویروس پاندا راهمزمان با انتشار نسخه آزمایشی Windows 8، منتشر کردیم تا نیاز امنیتی کاربران به نرم‌افزارهای امنیتی را مرتفع کنیم و از ایجاد مشکلات ناشی از انتشار بدافزارهای جدید، حملات هک و آلودگی‌های ویروسی در طول استفاده از این سیستم عامل پرطرفدار پیشگیری کنیم.

شايان ذکر است که تنها پس از گذشت دو روز از انتشار نسخه آزمایشی Windows 8، این سیستم عامل بیش از یک میلیون بار بارگذاری و دانلود شده است.

سافت گذر این امکان را فراهم آورده است که برای دریافت نسخه Microsoft Windows 8 از اینجا دانلود کنند.
و برای دانلود نرم‌افزار ضدویروس ویژه این سیستم عامل به اینجا مراجعه کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8079 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/12/14 تعداد مشاهده: 2265
سافت گذر
نظرات بینندگان

ش 1390/12/15 22:01
یعنی آنتی ویروسای دیگه روی ویندوز 8 کار نمیکننlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung